Розумниця, то це вже робота. Є що обговорювати.
1. Ви виділили джерела, з яких зробили виписки (так?).А тепер виділіть джерела, які є у вашому розпорядженні (ті, що ви знайшли в електронному вигляді або в бібліотеці. Ви на них зможете легко послатися у разі потреби.
2. Тепер виділіть джерела, які ви зможете процитувати за матеріалами інших джерел.
3. Розрізніть дидактів та лінгводидактів (методика навчання), а також роботи із СПТН.
4. У періодиці теж розподіліть статті за тематикою, щоб зрозуміти про що у вас є матеріал:
інструктивні матеріали до використання презнтацій у навчальному процесі взагалі,
рекомендацій до використання презентацій на уроках мови,
приклади уроків…
Тут треба добре подумати, інакше ми не зможемо визначити оптимальний зміст
Визначте тематичні рубрики знайдених статей.
5. Подбайте, щоб у вас було зібрано матеріалу по-максимумм.
Тепер щодо виписок. Робота розпочата, рухаєтесь правильно.
Декілька технічних порад:
1. Подавайте у таблиці тільки цитати і визначення. Те що у роботі може піти як цитати. Тут мають бути авторитетні імена. У вас у таблиці ви подаєте матеріали, вони можуть бути використанні – трансформовані у ваш текст. Але потрібні ще й цитати, які окреслять позицію того чи іншого науковця щодо проблеми, визначення поняття тощо.
2. На роботи з періодики ви будете посилатися, але якщо роботи огляд стану досліджень: хто і що пише. Але ви не можете давати визначення комунікативної компетенції за роботою Фоміних, бо якби ви уважно прочитали її статтю, то знали, що вона виводить це визначення на основі праці лінгводидактів. А от якщо ви будете говорити про пошуки нових шляхів у використанні презентацій, то тут ви справді можете посилатися на роботи практиків. Тобто треба чітко розрізнювати теоретиків та практиків. Автори посібників, монографій – теоретики, вони можуть писати статті, але ж ви маєте знати, що вони теоретики.
Проте статті в основному пишуть практики, вони узагальнюють теоретичні надбання та обґрунтовують і доводять практикою ті чи інші наукові висновки. Їхні роботи важливі для вашого дослідження, але правильно слід їх використовувати і цитувати.
3. Не об'єднуйте ячейки, тоді за рубрикою можна відсортувати. така таблиця може бути досить велика за обсягом.
Якщо я знаю до якого підрозіділу це матеріал, то позначаю кожну цитату
1.1. мовлення, визначення,
1.1. мовлення, труднощі формування,
1.1. мовлення, складові.
Принцип зрозумілий? А потім сортирую.
Зберете достатньо матеріалу - зможете писати.
4. Іноді матеріал (якщо це великі матеріали) можна збирати не в таблицю. а в окремі тематичні файли. Але при цьому усе одно треба писати заголовки і зазначати джерело кожної виписки
5. Дотримуйтесь тільки такого принципу оформлення виписок та цитат [Пентилюк Методика, с.5], [Пентилюк Ком концепт., с.7]. По-перше не доведеться потім розшукувати цитати і самі вивчите імена науковців.
6. Схеми і таблиці також краще зібрати окремо, а не в таблиці. Але розташуйте їх за логікою роботи. Тим паче у роботі ви не будете використовувати чужі, а створювати свої на основі узагальнень.
Працюйте далі. Сподіваюсь невдовзі побачити і якісні цитати, і систематизовані виписки до кожного з підрозділів.
Успіхів.
Дякую за поради!
ВідповістиВидалитипродовжуємо працювати...