Познайомилася із вашим списком літератури. Не погано, працюймо далі.
У такому оформленні він незручний:
"-" навіщо ці знаки, використовуйте класичну нумерацію: будете знати загальну кількість джерел.
– Донченко Т. К. Як навчати школярів мовленнєвої діяльності. 5–9 класи: книга для вчителя / Донченко Т. К. – К. : Молодь, 1998. – 302 с.
Переноси не використовуються!!! У вас багато джерел оформлені з використанням переносів та знаків абзаців посеред бібліографічного запису. Це треба виправити.
– Пентилюк М. I. Особливості технології уроку / Пентилюк М. I. // Диво-
– Програма для загальноосвітніх шкіл. Українська мова. 5–12 класи. – К.:Перун, 2005.
І найголовніше (це зробіть обов’язково ), поки ви працюєте над текстом, виділіть прізвища науковців жирним: вам буде легше орієнтуватися (і мені також).
– Пентилюк М.І. Сучасний урок української мови / М. І. Пентилюк, Т. Г. Окуневич. – X.: Основа, 2007. – 171 с.
Тепер щодо якості списку. Він дуже пристойний, але я невпевнена щодо кількості статей, де описано досвід використання ігор на уроках у 8 класі. ми б мали їх проаналізувати. Можна буде ще пошукати.
Поправте технічну сторону. На сторінці вкажіть теми вашої роботи. Роздруковувати необов’язково, я перегляну електронний варіант. Якщо друкувати, то 10-12, одинарний.
Успіхів! Чекаю.
У такому оформленні він незручний:
"-" навіщо ці знаки, використовуйте класичну нумерацію: будете знати загальну кількість джерел.
– Донченко Т. К. Як навчати школярів мовленнєвої діяльності. 5–9 класи: книга для вчителя / Донченко Т. К. – К. : Молодь, 1998. – 302 с.
Переноси не використовуються!!! У вас багато джерел оформлені з використанням переносів та знаків абзаців посеред бібліографічного запису. Це треба виправити.
– Пентилюк М. I. Особливості технології уроку / Пентилюк М. I. // Диво-
слово. – 1998. – № 4. – С. 17–18.
Деякі джерела не мають повний опис - позначте ці місця червоним кольором, це буде означати, що ви пізніше це поправите.– Програма для загальноосвітніх шкіл. Українська мова. 5–12 класи. – К.:Перун, 2005.
І найголовніше (це зробіть обов’язково ), поки ви працюєте над текстом, виділіть прізвища науковців жирним: вам буде легше орієнтуватися (і мені також).
– Пентилюк М.І. Сучасний урок української мови / М. І. Пентилюк, Т. Г. Окуневич. – X.: Основа, 2007. – 171 с.
Тепер щодо якості списку. Він дуже пристойний, але я невпевнена щодо кількості статей, де описано досвід використання ігор на уроках у 8 класі. ми б мали їх проаналізувати. Можна буде ще пошукати.
Поправте технічну сторону. На сторінці вкажіть теми вашої роботи. Роздруковувати необов’язково, я перегляну електронний варіант. Якщо друкувати, то 10-12, одинарний.
Успіхів! Чекаю.
Немає коментарів:
Дописати коментар